Print
Print
4 اسد, 1392

از 12 هفته پیش، سرانجام لحظه ای را که همه ی ما  بی صبرانه در انتظارش بودیم، فرا رسید. دومین ابر ستاره افغانستان در برنامه جمعه ابر ستاره افغانستان 1394 انتخاب شد. در مرحله نهایی روز جمعه شاهد حضور تعداد زیادی از میهمانان ویژه، از جمله تهمینه ارسلان، سیر ولی زاده، آریانا سعید، اکبر نیکزاد، و گروه موسیقی پامیر بودیم؛ این یک گروه موسیقی سنتی از ولایت بدخشان است. طنزپردازان معروف تلویزیون طلوع، قسیم ابراهیمی و ابراهیم عابد، با اجرای طنز مزه دار خود در ویژه برنامه نهایی، موجبات سرگرمی بینندگان را فراهم آوردند.

 

در ابتدا، گروه موسیقی بدخشان، برنامه را با یک موسیقی سنتی افغانی فوق العاده شروع کرد که با تشویق و تحسین حضارین در تالار رو به رو شد. بعد از آن آرش بارز، مجری برنامه با اجرای آهنگی، شور و هیجان برنامه این شب را بیشتر کرد، طوریکه جمعیت حاضر در سالن از شنیدن آن هیجان زده شده بودند. سپس 3 داور مسابقه، آهنگی از ساخته های وحید قاسمی را با همدیگر اجرا کردند، یک پیشکش ویژه برای بینندگان!

 

تهمینه ارسلان از هنرمندانی بود که انتظار زیادی می رفت تا از میهمانان ویژه این برنامه باشد، از اینرو تیم ابر ستاره ایشان را از سیدنی استرالیا برای حضور در این برنامه دعوت کردند. او یک آهنگ بسیار معروف بنام "رحم کن بر دلم که مسکین است " را اجرا کرد؛ این آهنگ قبلا با آواز گیرا و شناخته شده هنرمند برجسته افغانستان، استاد سر آهنگ، سروده شده بود. بعد از آن، سیر ولیزاده، ابر ستاره فصل اول روی جایگاه حاضر شد و یک آهنگ بسیار زیبا بنام " بهار آمد" را اجرا کرد که کاملا حاضرین در تالار را شگفت زده کرد. سپس، برنامه با اجرای دو فینالیست برتر این فصل، امید پارسا و الیاس الیار، ادامه پیدا کرد.

 

سهراب الیار، حسام فرزان، شکران خان، و نواب نجمی، چهار شرکت کننده حذف شده این فصل ابر ستاره یک آهنگ گروهی را اجرا کردند، حضور قدر شناسانه این اشتراک کننده گان رنگ ویژه ای به برنامه امشب داد و حاضرین در تالار بعد از چند وقت توانستند آواز چهره های آشنا را دوباره بشنوند.

 

در ادامه برنامه، اکبر نیکزاد یک آهنگ غزل را اجرا کرد و به تعقیب آن، بانوی موفق موسیقی کشور، آریانا سعید، با آهنگ های جدید و نشر نشده خود حاضرین در سالن را متحیر ساخت. همچنین قسیم ابراهیمی با اجرای طنز خود حال و هوای تازه یی به بیندگان بخشید.

 

در آخر، قیس الفت، عبید جوینده، و وحید قاسمی، داوران برنامه، آهنگ های انفرادی خود را اجرا کردند. قیس الفت کار موفق جدید خود، "نازی گک"، عبید جویند آهنگ بسیار معروف خود، "مبارک مبارک"، و وحید قاسمی، " میشه در باغ چشمایت بشینم" را اجرا کردند. این اجراها نشانگر آن بود که آنان اوقات خوب و خوشی را با این برنامه سپری کرده اند.

 

بعد از شبی زیبا و سرگرم کننده، به لحظه دراماتیک و حساس اعلان برنده برنامه رسیدیم. از آریانا سعید خواسته شد تا ابر ستاره این فصل را اعلان کند و ابر ستاره امسال کسی نبود، بجز امید پارسا!