Print
Print
1 اسد, 1392

مرحله 2 بهترین و آخرین قسمتِ برنامه ابر ستاره قبل از مرحله نهایی، ویژه برنامه ای برای عید بود. برنامه با اجرای یک موسیقی مخصوص عید توسط تیم باربد شروع شد. میهمان ویژه برنامه یک خواننده شناخته شده افغان، حفیظ وصال، بود که 2 آهنگ مخصوص را با موسیقی سنتی افغانی اجرا کرد. در طول این قسمت، الیاس ایثار، روی چوکی طلایی نشسته بود، جایگاهی که او در برنامه جمعه گذشته با کسب بلندترین امتیاز از آن خود کرده بود.

 

در تعقیب اجرای حفیظ وصال، امید پارسا روی جایگاه ظاهر شد و یک آهنگ شور انگیز بنام " تو مرا کردی دیوانه" را خواند که به یک نوعی با انتقاد داوران رو به رو شد، هر چند میهمان برنامه، حفیظ وصال، نظر مثبتی درباره این اجرا داشت. الیاس ایثار، اهنگ " دل من در هوس دیدن یار" را اجرا کرد که مورد رضایت داوران قرار گرفت.

 

سپس، هر دو اشترا ک کننده یک آهنگ مقبول دوگانه را به عنوان پیشکش برای هواداران خود خوانند، این آهنگ توسط وحید قاسمی، داور مسابقه، ساخته شده بود.

 

اجرای دوم اشتراک کننده گان به منظور کسب امتیاز از داوران بود. امید پارسا از اجرای خود 30 امتیاز از داوران  بدست آورد در حالیکه الیاس ایثار توانست 28 امتیاز بدست آورد. بخاطر کسب بیشترین امتیاز این هفته، چوکی طلایی به امید پارسا رسید.

 

این برنامه با اجرای تکراری امید پارسا که چوکی طلایی را از آن خود کرده بود، به پایان رسید.