Print
Print
22 سرطان, 1392

رقابت در ابر ستاره سختر و نفس گیر تر می شود! تنها 3 اشتراک کننده در برنامه باقی مانده اند- الیاس ایثار، امید پارسا، و سهراب الیار- کسانی که تمام تلاش خود را برای ابر ستاره شدن در این برنامه انجام می دهند. در برنامه امشب آنها می توانند 2 اجرا داشته باشند،  اجرای اول به عنوان تحفه ای برای بیننده گان و اجرای دوم که به منظور کسب امتیاز برای داوران خوانده می شود. در طول این قسمت، « امید پارسا» بخاطر کسب بالاترین امتیاز در هفته گذشته از داوران  روی چوکی طلایی نشسته بود.

 

«قریشی رویا»، یکی از بهترین موسیقی دانان افغان که رباب می نوازد ( یکی آلت موسیقی افغانی)، میهمان ویژه برنامه امشب بود. ایشان توسط برنامه ابر ستاره از خارج کشور برای حضور در وطن آنهم بعد از 30 سال دعوت شده بودند و در این برنامه یک پارچه زیبای رباب را اجرا کرد.

 

اولین اشتراک کننده ای که روی استیج آمد، « الیاس ایثار» بود که یک آهنگ زیبای هزاره گی را به عنوان تحفه برای بیننده گان پیشکش کرد. این اجرا با نظرات متقاعده کننده « قیس الفت» رو به رو شد. دومین شرکت کننده، «سهراب الیار» یک آهنگ بسیار مشهور بنام " نه راحت از فلک جوییم" را اجرا کرد که با نظر مثبت «وحید قاسمی» رو به رو شد. بعد از آن، « امید پارسا» آهنگ " چشمان سیاه" را خواند که « عبیده جوینده» آن را مورد نقد قرار داد.

 

اجرای دوم شرکت کننده گان به منظور کسب امتیاز از داوران بود. الیاس ایثار، 30 امتیاز و 1 ستاره را برای یک اجرای خالص هراتی از آن خود کرد و سهراب الیار 30 امتیاز برای اجرای ازبکی خود دریافت کرد که داوران او را برای ادامه دادن آوازهای سنتی افغانی بسیار تشویق کردند.

 

در آخر، امید پارسا که هفته پیش با کسب بالاترین امتیاز چوکی طلایی را از آن خود کرده بود در این هفته نسبت به سایر ستاره ها کمترین امتیاز را بدست آورد. چوکی طلایی این هفته بخاطر کسب بالاترین امتیاز به الیاس ایثار اختصاص داده شد، این چوکی از آن او خواهد بود تا اینکه کسی دیگر بتواند ریکارد او را بشکند!